Marketing en Branding

Met een game bereik je meer dan met ieder andere communicatiemiddel. Meer aandacht, betrokkenheid en bekendheid. En dus meer omzet en tevreden klanten.

Een game zorgt voor meer verbinding met je merk

Een game zorgt voor binding. Dat zeggen wij niet alleen. Dat is bewezen. En dat klinkt ook wel logisch. Games zijn leuk, en als iets leuk is, dan heb je daar volle aandacht voor. Je voelt je verbonden. En wat nou als je precies dat kunt bereiken bij je doelgroep? Dat zij zich verbonden voelen met je merk, je product of met je bedrijf? Dat wil je toch?

Geen kaart- of bordspel, of wel?

Het ene spel is leuker dan het andere spel. Wij gaan voor het ene spel. Oftewel, we gaan een stapje verder dan andere game-makers. Verder dan ‘verbinding maken met je merk’. Met beleving. Emotie. Actie. Wij willen echt iets losmaken bij je doelgroep.

Een kaartspel of bordspel? Met alleen maar vragen over jullie bedrijf? Die maken wij niet. Dat kunnen we wel, maar dat willen we niet. Te saai. Daar bereik je niet zoveel mee. Een kaartspel dat gaat om handelen, tactiek, slim zijn en tegenstanders uit de tent lokken? Nu wordt het leuk!

Maar het kan nog alle kanten op. Een quiz, app game of virtual reality. Dat kan ook. Een ondergrondse escape room in het centrum van een drukke stad. Met jullie nieuwe product in de laatste kluis die geopend moet worden. Nu worden wij enthousiast, want dat gaat echt iets losmaken!

Een game die echt iets losmaakt. Benieuwd naar wat dat voor jullie kan zijn?

Geef je game ontwerp door