Cyber Crime The Game
“Your wake-up call for cyber awareness”
Bewustwording binnen 3 uur
Maximale beleving door gamification
Getest door 100+ cybersecurity experts
Opdrachtomschrijving
Cybercriminaliteit. Een enorm onderschat probleem. Niet alleen in Nederland, maar wereldwijd. Uit onderzoek blijkt dat 60% van de bedrijven te maken krijgt met cybercriminaliteit. Naar schatting zal 20% van deze bedrijven worden gehackt. Op dit moment vindt zelfs elke 39 seconden een hack plaats. Een schrikbarend percentage van 70% tot 90% hiervan komt door jou. De werknemer. De mens. Onwetendheid. Beïnvloedbaarheid. Slordigheid. Dit staat bekend als social engineering. Een hacker heeft jou namelijk al lang op het oog voordat de hack daadwerkelijk plaatsvindt.
Oplossing
Met Cyber Crime The Game creëren we binnen 2,5 uur bewustwording en een enorm draagvlak voor cybercriminaliteit met het krachtigste hulpmiddel: gamification. En dit doen we niet alleen. We hebben samen met een cybersecurity specialist (CISSP en CISM gecertificeerd) de handen ineen geslagen. Als cybersecurity expert heeft deze partner 10+ jaar ervaring in cybercriminaliteit. Hierdoor weten we dat een losstaande e-learning of workshop niet werkt. Gamification, met competitie–elementen en storytelling, zorgt wel voor een sterke bewustwording en stimuleert om de volgende stap te zetten in cyber awareness.
Doelstellingen:
- Bewustwording omtrent cybercriminaliteit.
- Een wake-up call voor werknemers en bedrijven om vervolgstappen te nemen.
https://youtu.be/7A0DjfN5axw
The Game
Een mysterieuze hacker genaamd PhantomX heeft jouw systeem gegijzeld. Hij belooft jouw systeem weer vrij te geven als je hem helpt. Ontdek de duistere kant van de digitale wereld, terwijl je aan de slag gaat om je eigen bedrijf te hacken. Het versturen van een phishing mail, het verspreiden van ransomware en het inzetten van jouw eigen CEO. PhantomX laat niks aan het toeval over en heeft zich letterlijk overal voor ingelezen.
- Een dynamische game die voortdurend inspeelt op actualiteiten in de wereld (onder andere met AI–tools voor stemvervorming en het schrijven van phishing mails).
- 4 modulaire levels van circa 30 à 40 minuten. Totale tijdsduur van 2 à 3 uur.
- Maximaal effect en maximale beleving door customization van de game–omgeving naar jouw bedrijf.
Maak impact met Cyber Crime
Wij geloven écht in de slagkracht van gamification, serious games en game-based learning. Een game maakt pas indruk als het leeft. “Make it come alive“. Games met een boodschap dus. Dát is Gamificationers.
Ben je klaar om samen impact te maken met Cyber Crime? Wil je alvast meer informatie over deze game? Bel, mail of kom langs bij ons op kantoor. Wij leren je graag beter kennen om samen impact te maken.