Aanvraag
Bewustwording binnen 3 uur
Bewustwording binnen 3 uur
Maximale beleving door gamification
Maximale beleving door gamification
Getest door 100+ cybersecurity experts
Getest door 100+ cybersecurity experts

Challenge

Cybercriminaliteit. Een enorm onderschat probleem. Niet alleen in Nederland, maar wereldwijd. Uit onderzoek blijkt dat 60% van de bedrijven te maken krijgt met cybercriminaliteit. Naar schatting zal 20% van deze bedrijven worden gehackt. Op dit moment vindt zelfs elke 39 seconden een hack plaats. Een schrikbarend percentage van 70% tot 90% hiervan komt door jou. De werknemer. De mens. Onwetendheid. Beïnvloedbaarheid. Slordigheid. Dit staat bekend als social engineering. Een hacker heeft jou namelijk al lang op het oog voordat de hack daadwerkelijk plaatsvindt. Kortom, een groot probleem dat om een constructieve aanpak vraagt. 

Gameplan

Met Cyber Crime The Game creëren we binnen 2,5 uur bewustwording en een enorm draagvlak voor cybercriminaliteit met het krachtigste hulpmiddel: gamification. En dit doen we niet alleen. We hebben samen met cybersecurity specialist Dick Schouten (CISSP en CISM gecertificeerd) de handen ineen geslagen. Als cybersecurity expert heeft Dick 10+ jaar ervaring in cybercriminaliteit. Hierdoor weten we dat een losstaande e-learning of workshop niet werkt. Gamification, met competitie–elementen en storytelling, zorgt wel voor een sterke bewustwording en stimuleert om de volgende stap te zetten in cyber awareness. Combineer dit met de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van gaming en AI en je hebt een innovatieve game die zich onderscheidt van alle andere trainingsmethoden. 

Missie

  • Bewustwording omtrent cybercriminaliteit.
  • Een wake-up call voor werknemers en bedrijven om vervolgstappen te nemen.

The Game

Een mysterieuze hacker genaamd PhantomX heeft jouw systeem gegijzeld. Hij belooft jouw systeem weer vrij te geven als je hem helpt. Ontdek de duistere kant van de digitale wereld, terwijl je aan de slag gaat om je eigen bedrijf te hacken. Het versturen van een phishing mail, het verspreiden van ransomware en het inzetten van jouw eigen CEO. PhantomX laat niks aan het toeval over en heeft zich letterlijk overal voor ingelezen.

  • Een dynamische game die voortdurend inspeelt op actualiteiten in de wereld (onder andere met AI–tools voor stemvervorming en het schrijven van phishing mails).
  • 4 modulaire levels van circa 30 à 40 minuten. Totale tijdsduur van 2 à 3 uur.
  • Maximaal effect en maximale beleving door customization van de game–omgeving naar jouw bedrijf.

Maak nu impact met Cyber Crime!

Wij geloven écht in de slagkracht van gamification, serious games en game-based learning. Een game maakt pas indruk als het leeft. “Make it come alive“. Games met een boodschap dus. Dát is Gamificationers.

Ben je klaar om samen impact te maken met Cyber Crime The Game? Wil je alvast meer informatie over deze game? Bel, mail of kom langs bij ons op kantoor. Wij leren je graag beter kennen om samen impact te maken.

Let's meet!
Uitje aanvragen