Aanvraag
Toepassing / Inzet
Toepassing / Inzet
Projecten / Voorbeelden
Projecten / Voorbeelden
Klanten / Opdrachtgevers
Klanten / Opdrachtgevers

Gamification in het onderwijs

Je kunt er helaas niet omheen. Ernstige incidenten op (middelbare) scholen nemen sterk toe. Van (drugs)criminaliteit tot aan heftige gevechten. Is gamification de oplossing voor al deze problemen? Zeker niet. Maar het helpt wel in het creëren van bewustwording en weerbaarheid van onze jongeren. 

Games die impact maken

Herken je het gevaar van drugscriminaliteit en wil je daarom bewustwording onder leerlingen en jongeren creëren? Hosselaar is een levenséchte game in de belevingswereld van jongeren. Wil je de gevaren van internetcriminaliteit kenbaar maken onder ICT-studenten? In Cyber Crime kruipen studenten in de rol van een hacker. Heb je interesse om met een escape room praktijkgerichte situaties na te bootsen voor studenten? Wij hebben een ruime ervaring in het ontwikkelen van escape rooms op maat.

Als specialist kunnen wij zeggen dat gamificatie en onderwijs hand in hand gaan. Gamedidactiek wordt daarom toegepast op elk niveau: van het basisonderwijs tot het hoger onderwijs. En dat begrijpen wij maar al te goed!

Gamification projecten / voorbeelden

Wij gaan graag het gesprek met je aan om te kijken naar hoe gamification voor jullie doeleinde ingezet kan worden. Zo hebben wij al prachtige projecten mogen ontwikkelen voor bedrijven. Klik gerust door op één van onze projecten en maak kennis met dé kracht van gamificatie.

Klaar om samen impact te maken?

Wij geloven écht in de slagkracht van gamification, serious games en game-based learning. Een game maakt pas indruk als het leeft. “Make it come alive“. Games met een boodschap dus. Dát is Gamificationers.

Benieuwd hoe gamification voor het onderwijs ingezet kan worden? Bel, mail of kom langs bij ons op kantoor. Wij leren je graag beter kennen om samen impact te maken.

Let's meet!