Met Cyber Crime The Game creëren we binnen 3 uur bewustwording voor cybercriminaliteit met het krachtigste hulpmiddel: gamification.
Life is a game, just play it
Serious games in het onderwijs variëren van (eenvoudige) quizzen en puzzels tot complexe simulaties en role-playing games. Wel kennen ze allemaal 1 ding gemeen. Serious games maken leren leuker en stellen betrokkenen in staat om het lesmateriaal op een interactieve manier aan te bieden. Het is hierbij belangrijk om de serious game af te stemmen op de leerdoelen én vaardigheidsniveaus van scholieren/studenten.
Van kleuterscholen tot basisscholen en van het voorgezet onderwijs tot aan universiteiten. Serious games worden voor veel verschillende leerdoelen ingezet in onderwijsinstellingen. Wij zetten graag een aantal toepassingen op een rijtje met een passend voorbeeld:
Wij gaan graag het gesprek met je aan om te kijken naar hoe serious games voor jullie doeleinde ingezet kunnen worden. Zo hebben wij al prachtige games mogen ontwikkelen voor het onderwijs. Klik gerust door en maak kennis met dé kracht van serious games.
Wij geloven écht in de slagkracht van gamification, serious games en game-based learning. Een game maakt pas indruk als het leeft. “Make it come alive“. Games met een boodschap dus. Dát is Gamificationers.
Benieuwd hoe gamification voor het onderwijs ingezet kan worden? Bel, mail of kom langs bij ons op kantoor. Wij leren je graag beter kennen om samen impact te maken.
Let's meet!